La Fundació Dr. Ferran se suma a la Setmana Europea del Cribratge del VIH i les hepatitis

Del 20 al 27 de novembre la Fundació Dr. Ferran se suma a institucions, líders d’opinió i líders governamentals de tota Europa a la celebració de la Setmana de les proves de VIH i Hepatitis C. L’objectiu d’aquesta setmana promoure la detecció precoç d’aquestes malalties i incentivar la realització d’aquestes proves.

El paper del professional sanitari és primordial en el diagnòstic precoç del VIH i les hepatitis ja que s’ha evidenciat que la majoria dels pacients estan d’acord en fer-se les proves si els ho proposa un professional sanitari. Per aquest motiu, des del Programa de prevenció, control i atenció al VIH, les ITS i les Hepatitis víriques (PCAVIHV) s’ha editat un cartell adreçat als professionals sanitaris, amb l’objectiu de potenciar l’oferta de les proves i així disminuir el retard en el diagnòstic.

Més informació: