El projecte Emma, iniciativa de la Fundació Dr. Ferran, seleccionat com a candidat a la Bona Gent de Tarragona 2020

Posted on desembre 7, 2020 /

Per cinquè any consecutiu, el ‘Diari de Tarragona’ reconeix a aquelles persones que han destacat pels seus mèrits. La capacitat de superació, la vitalitat i l’optimisme que desprenen quatre petits. L’excel·lència professional. Estudiants que demostren que la cultura de l’esforç i el sacrifici no són paraules vanes sinó que, per contra, tenen premi. Investigar el càncer o relatar en un emotiu dietari la lluita per superar-lo. Integrar a les persones amb altres capacitats, ja sigui a través de l’esport, o facilitant que puguin gaudir de les Festes de Santa Tecla de Tarragona. I la valentia per a superar la intolerància.

Són alguns dels motius pels quals el ‘Diari’ ha triat a els/les nous/as candidats/as a la Bona Gent de Tarragona. Són 25 candidatures en la seva cinquena edició. El projecte Emma i el cinturó Belty de monitoratge fetal d’un sol ús són un d’ells.

El projecte Emma és una iniciativa de la Fundació Doctor Ferran per reforçar la investigació biomèdica en el càncer de mama a l’ICS Terres de l’Ebre. I el cinturó Belty de monitoratge fetal d’un sol ús, és una creació de les llevadores de l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta, Vanessa Sanz, Montse Gasparín i Mabel Gendre.

Es pot votar a cadascuna d’elles en la pàgina web del ‘Diari’ a partir de dilluns, 7 de desembre, i fins al dijous 24.

Pots votar una vegada al dia, no perdis l’oportunitat de col.laborar amb el projecte Emma i el cinturó Belty en la lluita contra el càncer de mama.