La Fundació Doctor Ferran ha posat en marxa el projecte Emma: l’Ebre investiga el càncer de mama

La Fundació Doctor Ferran, per iniciativa del grup de recerca en Patologia Oncològica i Bioinformàtica de la Gerència Territorial de l’ICS a Terres de l’Ebre, ha engegat una campanya de mecenatge per impulsar la investigació en càncer de mama.

El projecte Emma (acrònim d’Ebre i mama) vol donar un important impuls a la investigació del càncer de mama.  La recerca pretén confirmar que la resposta immune de les pacients amb càncer de mama que tenen ganglis limfàtics axil·lars afectats per metàstasi és diferent de la de les pacients que no en tenen cap. Aquesta resposta té implicacions en l’evolució de la malaltia i en la supervivència de les pacients.

Per al desenvolupament d’aquest projecte, el grup de recerca demana la col·laboració de la ciutadania, ja sigui mitjançant aportacions econòmiques al web, fent el màxim de difusió de la campanya, participant en les activitats que es faran al llarg de l’any o organitzant activitats solidàries amb Emma.

Estem convençuts que amb el suport de tots ho farem possible.

Web del Projecte Emma