Acte de lliurament de les beques Dr. Ferran 2023 a projectes d’investigació de les Terres de l’Ebre

El dimecres 24 de maig, la Fundació Dr. Ferran ha lliurat dues beques i un accèssit per donar suport econòmic a projectes de recerca en salut. Les beques i l’accèssit són de 3.000 € i 1.500 € respectivament. A aquesta convocatòria de Beques Dr. Ferran 2023 es van presentar set projectes de recerca.

L’acte s’ha celebrat a la Sala Polvorí del Parador de Tortosa  i ha estat presidit per la Sra. Meritxell Roigé, alcaldessa de Tortosa, acompanyat de la Sra. Íngrid Roca, directora dels Serveis Territorials de Salut de les Terres de l’Ebre, i de la Sra. Maria Rosa Ripollès Vicente, presidenta de la Fundació Dr. Ferran.

Lllegeix més: