El projecte Salut+Social becat per la Fundació Dr. Ferran guardonat als Premis Hestia 2020

El projecte Salut+Social, becat en 2017 per la Fundació Dr. Ferran com a segon millor projecte d’investigació presentat per un grup d’inici, ha rebut una beca d’investigació Hestia 2020.

El projecte Salut+Social està liderat per Ester Gavaldà, com a investigadora principal, juntament amb Jordi Baucells, Maria Ferré i Begonya Tomàs, com a investigadors col·laboradors, i ha rebut diversos premis des que es va crear. Planteja un model d’atenció integrada iniciat a la ciutat d’Amposta, actualment en expansió per tot el territori. que respon als problemes derivats de la manca de comunicació entre els professionals de l’àmbit sanitari i del treball social, de la duplicació d’informació i la descoordinació entre els serveis.

L’Acte de Lliurament de les Beques i Premis Hestia 2020, celebrat el passat 24 de novembre en format virtual i a temps real, va comptar amb la participació dels investigadors principals becats i premiats pels seus projectes, articles i comunicacions. I va ser moderat per Xavier Corbella, director de la Càtedra Hestia; Eva Luque, directora general d’Hestia Alliance, i Susana Subirà, directora de la Fundació Hestia.

Per més informació:

Web Gerència Territorial Terres de l’Ebre