Gran final de l’onzena edició del torneig de futbol base Jordi Pitarque Ceprià

Diumenge , 17 de setembre, Rosa Ripollès Vicente, presidenta de la fundació Dr. Ferran i Marylène Lejeune, secretaria de la fundació, van participar en l’acte de lliurament dels trofeus de l’XI edició del torneig Jordi Pitarque Ceprià de l’Ampolla.

L’associació Esportiva Jordi Pitarque Ceprià col·labora amb la fundació Dr. Ferran i la recerca sobre malalties cardiovasculars i mort sobtada al territori.

Aquest any, l’Atlètic de Madrid s’ha proclamat campió de l’onzena edició del torneig Pitarque Ceprià. Ho ha fet després de vèncer per 0-1 al Club de Futbol Damm.

Com a novetat, enguany s’ha incorporat un torneig femení en categoria aleví. Una nova iniciativa per continuar lluitant per donar visibilitat a l’esport femení. A la gran final ha guanyat el FC Barcelona contra el Villareal CF.