La comparsa Rei Lleó de l’Escola Ferreries dona 500 euros a la Fundació Dr. Ferran per a adquirir material mèdic

Davant la falta de material mèdic per fer front a la Covid-19, malaltia causada pel coronavirus SARS-Cov-2, la comparsa guanyadora del Carnestoltes de Ferreries 2020 ha fet la donació del premi de 500 € a la Fundació Dr. Ferran.

Aquests diners estan destinats a comprar material mèdic, principalment equips de protecció individual, per a l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta i el Servei  d’Atenció Primària Terres de l’Ebre.

Tots els membres de la comparsa, formada per pares, mares i nens de l’Escola Ferreries,  agraeixen a la Fundació Dr. Ferran que gestioni aquests diners i donen molts ànims a tots els professionals sanitaris que es troben en primera línia d’actuació per continuar endavant.

Per part de la Fundació Dr. Ferran volem felicitar-los pel premi i donar-los les gràcies pel seu suport.

Imatge Associació de Veïns de Ferreries-Sant Vicent de Tortosa.