La comparsa Temps de Lleure de Deltebre dona 250 euros a la Fundació Dr. Ferran per a adquirir material mèdic

Temps de Lleure, centre de suport familiar situat a Deltebre dedicat a la cura i l’educació d’infants de 4 mesos fins a 6 anys, va obtenir el premi a la comparsa més original del Carnestoltes de Deltebre 2020 amb una dotació de 250€.

Temps de Lleure, conjuntament amb les seves famílies, ha decidit fer la donació d’aquest premi a la Fundació Dr. Ferran per ajudar, en la mesura del que sigui possible, a l’adquisició de material de protecció per als sanitaris o per a tot allò que sigui necessari per fer front al pel coronavirus SARS-Cov-2.

Temps de Lleure i tots els seus petits i petites envien molts d’ànims a tothom amb la certesa que tot anirà bé i que  aviat tornarem a emplenar els carrers de llum i color.

Per part de la Fundació Dr. Ferran volem felicitar-los pel premi i donar-los les gràcies pel seu suport.