La Fundació Dr. Ferran agraeix a l’ajuntament de la Ràpita la seva solidaritat amb el projecte Emma

Aquest dijous 26 de novembre, l’empresa Homatic ha fet entrega de les 1.500 polseres solidàries amb el projecte Emma a l’Ajuntament de la Ràpita. En l’acte sense públic han estat present l’alcalde de la Ràpita, Josep Caparrós, el Dr. Ramon Bosch, president de la Fundació Dr. Ferran, i Carlos López, investigador principal i coordinador del projecte Emma.

a

El projecte Emma és una iniciativa de la Fundació Dr. Ferran per a la recaptació de fons per a la recerca en càncer de mama.

L’Ajuntament de la Ràpita ha convidat a les entitats i als comerços del poble a adherir-se a la iniciativa i participar en la venda d’aquestes polseres a la ciutadania. Els diners recaptats es destinaran, exclusivament, al projecte Emma, què obtindrà una donació per a la seva investigació de com a mínim 3.000€ per part de la Ràpita.

Llegeix la noticia:

Aguaita.cat