La Fundació Dr. Ferran ha participat en la presentació del Torneig de futbol base Jordi Pitarque Ceprià 2022

Aquest dissabte, 23 de juliol, s’ha presentat la desena edició del Torneig de futbol base Jordi Pitarque Ceprià, que tindrà lloc a l’Ampolla els dies 10, 17 i 18 de setembre.

En el marc de la presentació hi ha hagut diferents xerrades i ponències adreçades a tècnics i coordinadors del futbol base, en les quals han participat dos representants de la Fundació Dr. Ferran (FF) i Iñigo Lechuga, cap del Servei de Cardiologia de l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta.

Marylène Lejeune, com a secretària de la Fundació Dr. Ferran, ha explicat el paper que aquesta fa a les Terres de l’Ebre. I Carlos López, com a director científic, ha detallat el conveni de col·laboració entre la FF i l’Associació Esportiva Jordi Pitarque Ceprià.

Per la seva banda, el Dr. Lechuga ha impartit una ponència sobre les malalties cardiovasculars i tota la recerca amb relació a la mort sobtada que s’està fent aquí, a les Terres de l’Ebre.

El 2017, la Fundació Dr. Ferran i l’Associació Esportiva Jordi Pitarque Ceprià van firmar un conveni de col·laboració amb l’objectiu principal d’unir els seus recursos per a fer de les Terres de l’Ebre un territori cardiosaludable i cardioprotegit.

La  recaptació del Torneig es destinarà a un projecte de recerca sobre malalties cardiovasculars i mort sobtada.

Ebredigital.cat

Ebre Sports