La Fundació Dr. Ferran participa a la presentació del XI torneig Jordi Pitarque Ceprià 2023

El divendres 4 d’agost, la fundació Dr. Ferran va participar a l’acte de presentació de la XI edició del torneig Jordi Pitarque Ceprià.

En aquesta edició 2023 els convidats a la mesa van ser: Francesc Arasa, alcade de l’Ampolla, Dani Pitarque, president de l’Associació Esportiva Jordi Pitarques Ceprià. Jília Estorach, regidora d’Esports de l’ajuntament de l’Ampolla, Maite Arasa, licenciada en educació fisica, Marie France Domenech, vicepresidente de la fundació Dr. Ferran, Miquel Piñol, representante territorial de la Federació Catalana de Futbol (FCF) a les Terres de l’Ebre i Mireia Fibla, entrenadora i presidenta del CF Femení Alcanar base.

Marie France Domenech, vicepresidenta de la Fundació Dr. Ferran, va subratllar la col·laboració de l’associació amb la Fundació Dr. Ferran des del 2017 i el nou conveni de que es va firmar el de 2023 on part de la recaptació del torneig contribuirà econòmicament per estudiar i detectar la població de risc per la mort sobtada a les Terres de l’Ebre amb el projecte REMOTE.

El Torneig Jordi Pitarque es jugarà a l’Ampolla el cap de setmana del 16 i 17 de setembre.

Lleigeix més: FCF.CAT     EBREDIGITAL.CAT    EBRESPORTS.CAT