La Fundació Dr. Ferran rep de la pintora Jacqueline Nibelle els primers diners recaptats amb la venda de les seves obres

Al mes de novembre, la pintora Jacqueline Nibelle va iniciar la seva col·laboració amb l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta amb la cessió de 40 obres fetes amb les tècniques d’aquarel·la i oli que es troben exposades a l’àrea de Consultes Externes del centre.

Les obres es poden adquirir mitjançant donacions a la Fundació Doctor Ferran,  la recaptació de les quals es destina a comprar material didàctic per als nens atesos als diferents centres sanitaris de la Gerència Territorial Terres de l’Ebre.

A final de març, la senyora Nibelle ha fet l’aportació dels primers diners recaptats amb la venda de les seves obres, al senyor Ramon Bosch i a la senyora Marylène Lejeune,  president i patrona de la Fundació Dr. Ferran, respectivament.

Volem agrair la generositat i la disponibilitat de la pintora per continuar aportant més obres en benefici dels més petits.