La Fundació Dr. Ferran rep una nova subvenció nominativa per a la millora del Biobanc HTVC

El ministeri de Ciència i Innovació va concedir una nova subvenció nominativa a la Fundació Dr. Ferran per al pla de millora del Biobanc HTVC, node del Biobanc IISPV.

Les actuacions que es duguin a terme amb càrrec amb aquesta subvenció de 160.000 € atorgada a la Fundació Dr. Ferran s’aplicaran a sufragar les despeses per a ajudar a ampliar els estudis genètics i moleculars dels investigadors de les Terres de l’Ebre.

Després de la creació d’un nou banc d’ADN/ARN humà amb l’ajuda del ministeri aconseguida en 2021, aquesta nova subvenció va permetre l’adquisició de les infraestructures necessàries per equiparar el biobanc de Tortosa als Biobancs nacionals i posar a punta noves tècniques moleculars. Aquestes millores permetran als grups de recerca del territori incrementar el nombre de projectes de recerca realitzats en els centres de salut de Terres de l’Ebre i col·laborar amb altres projectes i centres.

Gràcies a aquesta subvenció es donarà un nou impuls important a la recerca en salut en les Terres de l’Ebre, objectiu primordial de la Fundació Dr. Ferran.