La Fundació Dr. Ferran rep una subvenció per al Centre Innovació i Simulació Territorial (CISTE)

El ministeri de Ciència i Innovació va concedir una subvenció nominativa de 350.000 € a la Fundació Dr. Ferran per al Centre d’innovació en simulació clínica, realitat virtual i augmentada de les Terres de l’Ebre (CISTE).

Les actuacions que es duguin a terme amb càrrec amb aquesta subvenció atorgada a la Fundació Dr. Ferran s’aplicaran a sufragar les despeses per a dotar el CISTE del campus URV de Terres de l’Ebre com un centre estratègic per a facilitar l’aprenentatge i entrenament, que permeti a estudiants dels graus de salut, professionals sanitaris i d’altres àmbits del territori, adquirir competències necessàries per a millorar la transferència de coneixements, qualitat i seguretat dels pacients.

El CISTE, situat en la tercera planta del Campus URV de Terres de l’Ebre, compta amb una superfície aproximada de 200 metres quadrats destinats a oferir diversos programes formatius.

La simulació és una eina d’aprenentatge amb l’objectiu principal d’adquirir competències en un entorn el més semblant a la realitat sense posar en risc la vida dels pacients, donant l’oportunitat de consolidar aprenentatges o generar-los a partir d’experiència simulada.

Gràcies a aquesta subvenció es donarà un impuls important a la formació en salut a les Terres de l’Ebre, uns dels objectius fundacionals de la Fundació Dr. Ferran.