La Lliga contra el Càncer entrega la primera de les tres aportacions que farà al projecte Emma, de 10.000€ cadascuna

La Lliga contra el Càncer de les comarques de Tarragona i Terres d’Ebre ha establert un acord amb la Fundació Doctor Ferran i l’ICS Terres de l’Ebre en què es compromet a fer una donació total de 30.000 € al projecte Emma en tres anys.

Aquest nou acord se suma a la ja històrica col·laboració entre aquestes entitats atès l’alt compromís que té la Lliga amb la sanitat pública al territori i amb la ciutadania. La Lliga crea anualment una àmplia agenda d’activitats formatives i informatives sobre la prevenció, el diagnòstic i la investigació en càncer, que posa a l’abast de la població, i amb molt especial atenció als pacients de càncer i les seves famílies.

Aquest dilluns 19 d’octubre, en el marc del dia internacional contra el càncer de mama, la Lliga ha fet la primera de les tres aportacions que farà al projecte, de 10.000€ cadascuna.

Llegeix la notícia a la pàgina web de la gerència territorial de l’ICS Terres de l’Ebre.