L’Agrícola del Camp i el Grup Llambrich, col·laboren amb la Fundació Doctor Ferran

La Plana radio – Dimarts, 11 de juny de 2019.

Les dues empreses productores d’oli són de Santa Bàrbara i han participat amb un accèssit d’investigació que atorga la Fundació Doctor Ferran per tal de promoure estudis relacionats en l’àmbit de la salut.

El dimarts dia 11 de juny, s’ha presentat a l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta, la producció exclusiva i limitada d’oli d’oliva Verge Extra que han elaborat les empreses Agrícola del Camp de Santa Bàrbara i el Grup Llambrich, per tal de contribuir amb un accèssit d’una beca d’investigació relacionada amb la salut que promou la Fundació Dr. Ferran.

En la presentació de l’oli, exclusivament embotellat per aquesta finalitat, s’ha explicat que les empreses,  han preparat una partida de 2000 ampolles, amb un disseny i etiquetatge exclusiu, que seran comercialitzades en diversos establiments i espais gurmet, per tal de contribuir al suport d’aquesta beca.