L’Associació Jordi Pitarque i la FF apropen la prevenció de malalties cardiovasculars a les escoles

L’Associació Esportiva Jordi Pitarque Ceprià i la Fundació Dr. Ferran, juntament amb el suport del servei de cardiologia de l’hospital de Tortosa Verge de la Cinta, estan portant a terme diferents iniciatives amb la intenció de sensibilitzar i apropar la prevenció de malalties cardiovasculars en la població de les Terres de l’Ebre.

Unes d’aquestes iniciatives ha sigut promoure una revisió mèdica gratuïta per als alumnes de 6è de l’escola Mediterrani de l’Ampolla que ha consistit en unes proves no invasives: un electrocardiograma i la presa de la tensió.

Des de la Fundació Dr. Ferran volem agrair a totes les persones que s’han implicat en aquest projecte per fer-ho possible.