Reconeixement a la Fundació Dr. Ferran per la seva trajectòria investigadora

La Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Tortosa ha atorgat un reconeixement a la Fundació Dr. Ferran per la seva trajectòria investigadora.

L’acte va tenir lloc a les instal·lacions del complex hoteler Villa Retiro de Xerta el dia 22 de novembre de 2012, amb la participació de més de 250

empresaris de les Terres de l’Ebre.

Sota el patrocini del Banc de Sabadell i la Diputació de Tarragona i amb la col·laboració de la Delegació del Govern a les Terres de l’Ebre, dels quatre consells comarcals de les Terres de l’Ebre, de l’Ebre-setmanari-televisió i de l’Hotel Villa Retiro de Xerta, el lliurament dels premis va estar presidit pel president del Consell de Cambres de Catalunya, Miquel Valls, i pel president de la Cambra de Comerç de Tortosa, José Luis Mora.