S’ha resolt la convocatòria de beques Dr. Ferran 2020 per a grups de recerca de les Terres de l’Ebre

A principi de març la Fundació Dr. Ferran va convocar dues beques destinades a donar suport econòmic a projectes d’investigació en salut: una per a un grup de recerca d’inici i una altra per a un grup de recerca emergent de les Terres de l’Ebre.

La convocatòria de beques Dr. Ferran 2020 s’ha resolt aquest dimecres 14 d’octubre. Entre els cinc projectes que van concórrer a la convocatòria d’enguany, el patronat de la Fundació Dr. Ferran ha resolt concedir una beca de 3.000 € al millor projecte d’investigació per a grup emergent i un accèssit de 1.500€ al segon millor projecte d’investigació per a grup emergent. Aquest any, la beca al millor projecte d’investigació per a grup d’inici ha quedat deserta.

Llegeix la resolució de la convocatòria de beques Dr. Ferran 2020